Sekiranya anda mempunyai sebarang cerita/ info atau artikel yang menarik untuk dikongsi bersama, sila email kepada kami di anak.bagandatok@gmail.com

Sunday 8 January 2012

Hassan Ali dipecat!!

KUALA LUMPUR, 8 Jan: PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato' Dr Hasan Mohd Ali (gambar) sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta.

KENYATAAN MEDIA PRESIDEN PAS

Setelah mempertimbangkan segala pandangan yang diberikan oleh ahli-ahli jawatankuasa PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, PAS Pusat telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato' Dr Hasan Mohd Ali sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta.

Keputusan ini dibuat berdasarkan kepada tindakan-tindakan YB Dato' Hasan Ali yang menyalahi dan merugikan kepentingan Parti sebagaimana yang diperuntukkan dalam Perlembagaan PAS.

Abdul Hadi Awang,
Presiden PA

AnakBD : Tindakan Hasan Ali akhir2 ini yang dikatakan secara terang-terangan serta menggunakan media sebagai platform untuk menentang kepimpinan PAS telah mencabar mereka untuk bertindak. Seperti yang dijangka, akhirnya dia dipecat kerana tidak sebulu , sependapat dan mahu menarik diri dari terus menjadi kuda tunggangan DAP, sedangkan dasar PAS sekarang adalah matlamat menghalalkan cara. Buat apa sahaja, termasuk menguburkan perjuangan melaksanakan Hudud dan Negara Islam asalkan mereka terus kekal berkuasa di beberapa negeri bersama DAP.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More