Sekiranya anda mempunyai sebarang cerita/ info atau artikel yang menarik untuk dikongsi bersama, sila email kepada kami di anak.bagandatok@gmail.com

Wednesday 18 January 2012

Adam Adli buat hal lagi, berdemo di SOGO dan PWTC.

Tak habis2 lagi budak ni, nak tunjuk samseng ke apa..mentang2 la dia mendapat jaminan daripada pak Nuar yang tiada siapa yang boleh apa2kan dia, maka dia pun ingat dia boleh buat apa sahaja.

Boneka Anwar untuk ditarik perhatian ini, hari ini membuat demontrasi di kawasan SOGO kemudian berkumpul di markas PAS di jalan Chow Kit .

Kononnya demontrasi ini membantah penggantungan Adam Adli dr UPSI! Walhal dia digantung bukan salah siapa, salah sendiri yang bertindak mengikut emosi, nak glamor kot. Takkan nak diperagungkan tindakan salahlaku tu! Dia buat salah, bukan dia seorang je yang menangung malu, UPSI pun malu juga!

Info yang diperolehi dr sahabat cyber (jam 3.30 petang) telah menuju ke PWTC dan buat kecoh di sana. Tapi hasrat mereka terbantut kerana panglima gagah Pemuda UMNO siap siaga menanti kedatangan mereka di pwtc. Maka lintang pukang cabut melarikan diri.

Tindakan-tindakan mereka ini jelas menunjukan ketidakmatangan mereka. Tapi bukan itu persoalannya, perkara utamanya ialah kerana segelintir golongan mahasiswa tidak matang yang bertindak seperti anak2 kecil ini akan merosakan nama mahasiswa yang lain juga nama Universiti mereka.

Sumber : Blog CyberTrooper pu3

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More