Sekiranya anda mempunyai sebarang cerita/ info atau artikel yang menarik untuk dikongsi bersama, sila email kepada kami di anak.bagandatok@gmail.com

Sunday 28 April 2013

Budaya Politik Samseng Pakatan Rakyat #bagandatok #tolakPR #lainkalilah @zahid_hamidi


Tak habis dengan isu simbah cat pada poster Calon Parlimen Bagan Datok, Zahid Hamidi. Satu lagi pembohongan yang cuba dilakukan oleh pihak pembangkang dengan mengeluarkan surat jemputan ke majlis ceramah yang kononya di anjurkan oleh Barisan Nasional, turut menjemput Pakatan Rakyat dalam ceramah tersebut. Surat jemputan yang kononnya di keluarkan oleh Unit Penerangan Pakatan Rakyat Kg Baru Batu 16 turut diedar kepada penduduk setempat menjemput supaya hadir ke ceramah tersebut turut menggunakan cop rasmi Barisan Nasional Bagan Datok. 

Bagaimanapun satu surat penafian telah dikeluarkan oleh Tn Haji Khairuddin setiausaha Barisan Nasional Bahagian Bagan Datoh menafikan Program ceramah bersama tersebut yang sedang berlansung ketika ini dan menganggapnya sebagai satu Sabotaj daripada pihak pembangkang kerana semua telah sedia maklum bahawa ceramah tersebut merupakan Program ceramah anjuran PakatanRakyat.

Sehubungan dengan itu satu laporan polis telah dibuat di Balai Polis Hutan Melintang yang menafikan Program tersebut dan menganggapnya sebagai satu sabotaj dari pihak Pakatan Rakyat.

Tidak cukup dengan itu pihak PR juga cuba melakukan provokasi di hadapan Bagunan Umno Bagan Datoh ketika Majlis bersama jentera BN sedang diadakan petang tadi, lebih kurang 20 buah kereta yang membawa bendera PR melalui hadapan bagunan sambil membunyikan hon bagi mengganggu perjalanan program.

Budaya politik samseng semakin menular di dalam Pakatan Rakyat. Inikah yang kita mahu jadikan contoh dan tauladan kepada anak-anak kita dan generasi akan datang sekiranya mereka memerintah negara?

JOM TOLAK PAKATAN
UNDI BN

Sent from Samsung tablet

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More