Sekiranya anda mempunyai sebarang cerita/ info atau artikel yang menarik untuk dikongsi bersama, sila email kepada kami di anak.bagandatok@gmail.com

Sunday 15 May 2011

"PRU 13 Merupakan Pilihanraya Terakhir".-Datuk Hamidah Osman


PRU 13 adalah merupakan pilihanraya yang terakhir sebagai penentuan samaada Melayu dan Islam akan terus memerintah Malaysia. Ini adalah kerana Pakatan Rakyat terutama DAP kini bukan sahaja telah berani menyentuh soal perkauman malah mereka kini telah lebih untuk berani menyentuh soal agama. Terutamanya hasrat mereka untuk menjadikan agama Kristian sebagai agama rasmi.

Jelas Ketua Penerangan Wanita UMNO Malaysia itu lagi. "Sekiranya kita bersatu maka kita akan terus memerintah tetapi sebaliknya, sekiranya kita lemah maka orang Melayu dan Islam akan terus terbenam". Ini adalah kerana Pas parti yang kononya bermati-matian memperjuangkan Islam telah berubah prinsipnya. Mereka telah mempergunakan agama untuk mendapatkan kuasa.

Jelas beliau lagi ,berbeza dengan UMNO Dulu, Kini dan Selamanya. Matlamat dan prinsip kita tidak pernah berubah. Kita menggunakan politik untuk mendapatkan kuasa agar terus memerintah untuk mempertahankan Bangsa dan Agama.

Justeru itu, beliau menyeru wanita UMNO untuk tidak terus leka dan merasa selesa."Kalau boleh kejar , kita kejar walau satu undi pun, kerana 1 undi itu amat bermakna buat kita".

Beliau juga mengingatkan PAS di Perak khususnya bahawa Wanita UMNO akan menentang habis-habisan dan memastikan bahawa PAS akan kalah teruk di Perak pada PRU yang ke 13 nanti.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More