Sekiranya anda mempunyai sebarang cerita/ info atau artikel yang menarik untuk dikongsi bersama, sila email kepada kami di anak.bagandatok@gmail.com

Monday 15 October 2012

Panas!! Billboard MB Perak disimbah cat. Ni semua salah UMNO!!

"Politik Malaysia makin panas dan semakin ekstrim. Jentera PRU PR bertindak bagaikan seorang along yang mahu menuntut hutang dari penghutang. Ini yang berlaku di Manjong Perak. Billboard serta banner yang mempunyai gambar Menteri Besar Perak telah disimbah cat merah oleh individu yang tidak dikenalpasti.

Betulkah ini semua berpunca daripada surat salahgunakuasa Nizar ADUN PAS Pasir Panjang didedahkan oleh salah satu blog pro BN. Berikutan surat itu, Zambry minta SPRM buat siasatan ke atas Nizar mantan MB Perak. Selang 3 hari, billboard dan banner tersebut telah disimbah cat.

Jelas... PR di Perak mula goyang apabila Nizar didapati salahguna kuasa waktu jadi MB Perak selama 11 bulan. Hanya satu yang berjaya didedahkan, yang senyap kita pun tatau. Licik cara mu Nizar, tapi pandai-pandai kau melompat pasti jatuh ke tanah jua."

AnakBD : "Eh bukan PR yang buat semua ni.", "Ala lagipun cat jer bukan berdosa pun."

"Ni semua kerja orang-orang UMNO", "Zambry sendiri yang upah diorang buat."

Antara ayat-ayat yang keluar dari mulut cai-cai pakatan.Semuanya salah UMNO. Yang simbah cat merah dekat bas mewah kebanggaan mereka tu pun kerja orang UMNO.

Terlupa pula teman yang puak-puak pakatan terutamanya PAS semuanya berakhlak mulia dididik dengan penuh adap sopan dan nilai-nilai murni takkan sanggup buat benda tak bermoral macam ni kan..

Yang jahat, yang biadap dan tak bermoral semuanya orang-orang UMNO.

PAS tak ajar orang-orang dia bermusuhan sesama Islam.Sedangkan dengan Syaitan pun diorang sanggup berkawan apatah lagi dengan orang-orang UMNO. Betul tak?? Tak percaya tanya Nizar Lambai..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More