Sekiranya anda mempunyai sebarang cerita/ info atau artikel yang menarik untuk dikongsi bersama, sila email kepada kami di anak.bagandatok@gmail.com

Monday 8 October 2012

Jelajah Puak-Puak Sarkis ke Bagan Datoh






 Jelajah Merdeka puak-puak sarkis ni akhirnya sampai juga ke Kawasan Bagan Datok kampung halaman cik CT ni..Majlis gilang gemilang diadakan di Parit 1 Sg Sumun dengan kehadiran  campor BodyGuard dan Pak Guard orang lalu-lalang boleh tahan la jugak ramainya.. Sebelum tu Siri Jelajah Sarkis ke Negeri Perak ni diadakan dibeberapa tempat iaitu Seri Raia, Titi Gantung, Manjung sebelum sampai ke Bagan Datok....Cik CT malas nak ulas panjang-panjang dah muak dah lagipun dari segi kehadiran dan aturcara program sama jer dengan di tempat-tempat lain tak percaya baca ni dan sini , macam biasa la Puak-puak ni menjanjikan harapan-harapan baru dan palsu, fitnah sana-sini. 

 Misi mereka ialah menakluki Putrajaya.. dan mereka sanggup lakukan apa sahaja termasuklah membawa masuk puak-puak Yahudi Laknatullah untuk campur tangan dalam politik dan pentadbiran negara kita yang tercinta ini..

 Malaysia merupakan sasaran seterusnya oleh puak-puak Yahudi Laknatullah ini setelah mereka berjaya masuk serta memecah-belahkan negara-negara Islam termasuk negara-negara Arab seperti Mesir, Syiria , Turkey dan lain-lain melalui golongan2 yang telah awal dikuasai oleh mereka..Inilah antara salah satu rancangan New World Order (NWO) rancangan perjuangan Yahudi untuk menakluki negara-negara Islam dan Dunia... Nauzubillah..Minta Allah lindungi Tanah Air tercinta ini dari sebarang bala bencana..


Kami akan menentang habis-habisan sehingga ke titisan darah yang terakhir untuk mempertahankan Agama serta negara Malaysia yang tercinta ini..Semoga Allah sentiasa lindungi kami dan merestui perjuangan kami..Amin

- We do the best, Let Allah do the rest!!


- CT Cybertrooper





1 comments:

anwar ibrahim duk menipu aje...

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More