Sekiranya anda mempunyai sebarang cerita/ info atau artikel yang menarik untuk dikongsi bersama, sila email kepada kami di anak.bagandatok@gmail.com

Tuesday 2 April 2013

Parlimen telah dibubar hari ini. #BNBagus #GE13 #PRU13 #Transformasi #BN4Malaysia #Najib4PM #Vote4BN #TolakPR

PETALING JAYA: Parlimen Malaysia penggal ke-12 dibubar secara rasmi pada Rabu bagi membolehkan Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) diadakan.

Pembubaran berkenaan diumumkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menerusi ucapan khas yang disiarkan secara langsung di televisyen kira-kira pukul 11.30 pagi.

Beliau sebelum itu mempengerusikan mesyuarat Kabinet terkahir di Putrajaya.

Menurut Najib, pembubaran berkenaan mendapat perkenan Yang di-Pertuan Agong ketika beliau menghadap baginda awal pagi Rabu.


Anak BD : Semboyan telah dibunyikan. Masanya sudah tiba untuk kita, Gendang perang sudah mula dipalu. Kepada para pejuang, masa kita sudah tiba...Kami di Anak Bagan Datoh Online akan terus melakukan apa sahaja untuk menjawab fitnah pembangkang demi mempertahankan sebuah Malaysia yang dipinjamkan oleh mereka yang terdahulu kepada kita, sekarang adalah tugas kita untuk mempertahankannya demi masa depan anak cucu kita. #BNBagus #GE13 #PRU13 #Transformasi #BN4Malaysia #Najib4PM #Vote4BN #TolakPR



0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More